Geschtebuech

E nöie Iitraag für's Geschtebuech schriibe.

 
 
 
 
 
Diini Mail-Adrässe wir nit veröffentlicht.
Es isch mögglig, dass dii Iitraag im Geschtebuech éérscht sichtbar isch, nochdämm miir ihn überbriefft hän.
Miir bhalte uns vor, Iitraag z úmschaffe, z lösche oder gaar nit z veröffentliche.
7 Einträge
Stefan Baumgartner Stefan Baumgartner schrieb am 5. Dezember 2017 um 11:02:
Viile Dangg fir die Lobende Wort
Astrid Schmid Astrid Schmid schrieb am 1. Dezember 2017 um 8:10:
Liebe Daigaffe
Au ich ha's gschafft emool uff Eiri homepage z'goh.
I ha d'Bilder aagluegt vom Waagebau ... i ka nur saage super
toll. Sehr gueti Uffnahme iber dä Wärdegang vo däm Gfährt.
I winsch Eych widderhi viil Erfolg
Astrid
Rolf Rolf schrieb am 13. Juni 2016 um 16:00:
Liebe Daig-Affe. Der Bummel 2016 geht wieder einmal in die Geschichte ein. Trotz Regen war die Stimmung super.

Nochmals besten Dank an Theres und Pascal

Auch die Fotos sind top. Danke Stefi
Urs Urs schrieb am 13. Juni 2016 um 8:08:
Super Bummel gsi. Dangge fir die tadellosi Organisation dr Therese und im Pasci. Nur mit em Singe bruuchts no e weeneli Iebig. und Textsicherheit mit unserer Hymne. Das isch ebbe wie Rahmschnitzel ooni Soosse. (Hihi, hihi.......) Suscht alles guet.
Daniela Daniela schrieb am 12. Juni 2016 um 23:06:
Hallo ihr Daig Affe und Anhang. Es war schön mit Euch am Bummel
E super interessante tolle Daag isch das gsi. LIESTAL Stadtführung- einmal anders die Kantonshauptstadt kennenzulernen. Ebenso war auch die Planwagenfahrt eine schöne Überraschung. Im Bier-Eiskeller hat uns Therese mit den leckeren Homemade Gebäck verwöhnt( merci T).Weil es ja ein Bummel war ,durfte ein Spaziergang durch die Wälder Gelterkinden's nicht fehlen. Schön war die wunderbare Aussicht am höchsten Punkt. Zum Schluss hat uns der schöne Ruedi im Weinkeller seinen Wein kredenzt, mit (Rahm)schnitzel und Nüdeli hat er die hungrigen Bäuche beruhigt .danke Therese&Pascal
Daniela&Eric
Theres Theres schrieb am 22. Februar 2015 um 12:16:
Supertolle Waage! Sogar ich als Amtsschimmelin find das toll! Git e Gratisbewilligung! Theres
Brodmann Urs Brodmann Urs schrieb am 11. Februar 2015 um 9:55:
Ych find unseri nei Homepage au super! Beschte Dangg im Verfasser!

Schreibe einen Kommentar

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.